Comprèn totes les despeses dels serveis relacionats amb la seguretat i mobilitat ciutadana i aquells que hagi de realitzar l'entitat local per col·laborar amb l'administració general de l'Estat o de la comunitat autònoma en suport dels serveis de protecció i defensa civil, actuacions en cas de calamitats o catàstrofes, prevenció i extinció d'incendis i accions en general destinades a la protecció dels béns de l'entitat local o dels particulars, així com les que facin referència a l'ordenació del trànsit i de l'estacionament de vehicles. Es tipifiquen cinc grups de programes, es distingeixen els que tenen per finalitat la cobertura de despeses generals d'administració associades directament als serveis de seguretat ciutadana i protecció civil. A aquests efectes, s'entén per administració general les activitats dirigides a la planificació, coordinació, control, organització, gestió administrativa i desenvolupament de funcions de suport dels diferents centres directius que integren la política de despesa.
Categoria | Percentatge | Quantitat |
---|---|---|
Administració gral. de seguretat i protecció civil | 4,00% | 161.224 € |
Seguretat i ordre públic | 66,04% | 2,66 M€ |
Ordenació del trànsit i de l'estacionament | 27,55% | 1,11 M€ |
Mobilitat urbana | 1,99% | 80.000 € |
Protecció civil | 0,42% | 17.000 € |
Despeses de personal | 86,57% | 3,49 M€ |
Despeses corrents en béns i serveis | 8,64% | 348.050 € |
Transferències corrents | 0,19% | 7.752 € |
Inversions reals | 4,59% | 185.000 € |